viernes, 7 de junio de 2013

urte auetan zer egin dut

Urte auetan fleminen 1Mailan: Maripirekin egon ginen gogoratzen naiz patioan gola sartu nuela eta gelara eta Maripik baloiarekin arrapatu zidan eta zigortu egin zidan 2Maila: Ere maripirekin egon ginen hurte hortan arkupe asi ginen eta asko gustatzen zitzaidan 3Maila: Amaia etorri zen eta gotika bezala zen Landerrek Amaiari puzkarra bota zion aurpegian eta oso parregarria zen eta Juleni galdetu zion aber zenbat zen 2x0 eta esan zuen errexa zela eta esan zuen 0 zela eta 3 hilabetean gudada etorri zen. 4Maila: Oraindik Guada zegoen oberena zen berarekin asko ikasten nuen historiak kontzen zizkigun eta oso parregarriak ziren 5Maila: Aintzene etorrizen oso gaiztoa zen nirekin eta mania zidan eta uste nuen il egin bear nintzela beti nik ezer egin gabe buila egiten zidan nazka diot 6Maila: Jon maisua etorri zen txapas bat da baina maixu ona ahurten eskursio bezala BERTIZ era joan ginen oso ondo pasa genuen frantxes btzuekin eta aurten bukatzen dugu fleming eskolan eta urrengo urtean D.B.H ra goaz

No hay comentarios:

Publicar un comentario